Jak Cię widzą, tak Cię piszą… z serii podróże małe i duże w 2016 roku

Instytut OZE, jak przystało na nowoczesną i świadomą rynku firmę, od początku zaznacza swój udział w najważniejszych eventach branżowych. Również mijający rok 2016, obfitował w liczne wydarzenia z sektora hydro i nie tylko, w których nasi przedstawiciele dumnie reprezentowali firmę.

Tak wielu spotkań, zarówno targów, jak i konferencji, seminariów czy debat dedykowanych zagadnieniom, które leżą bezpośrednio w kręgu zainteresowań naszej firmy, nie było chyba nigdy. Podczas tych najbardziej interesujących nie mogło zabraknąć także nas.

Zapraszamy do zapoznania się z krótkimi relacjami oraz do obejrzenia galerii zdjęć.

 

  • Konferencja „Energetyka wodna Dunajca w historii i perspektywie”- 19.02.2016r., Tarnów, którą swoim wystąpieniem uświetnił prezes Michał Kubecki.

1Źródło: NOT Tarnów

  • Targi Enex i Ekotech , Kielce 30-31.03.2016 – stoisko wystawiennicze

2

3Źródło: Instytut OZE

  • Targi WOD KAN 10 – 12. 05.2016, Bydgoszcz – stoisko wystawiennicze.

4Widok hali wystawienniczej, Źródło: Polska Izba Gospodarcza „Wodociągi Polskie”

  • Targi TRMEW i Kongres Energetyka Wodna – 08-10.2016, Rulewo, podczas którego nasi pracownicy mieli możliwość wygłoszenia niezwykle zajmujących referatów.

7

5

6Łukasz, Jarek i Michał w trakcie swoich prezentacji Źródło: Instytut OZE

  • Seminarium „Wirtualne elektrownie i spółdzielnie energetyczne w Polsce” – 29.09.2016, Warszawa, prezes Michał Kubecki wśród prelegentów dyskusji panelowej.

8Źródło: CBE Polska

  • Polska Konferencja Hydroenergetyczna 2016 – 19-20.10.2016 r. , Warszawa

9

12
10

11Polska Konferencja Hydroenergetyczna z udziałem m.in Łukasza Kaliny, Michała Kubeckiego oraz Michała Lisa.    Źródło Towarzystwo Elektrowni Wodnych

  • Targi RENEXPO INTERYDRO 2016 –Salzburg, Austria – 23-25.11.2016 –spółka Enerko Energy jako jedna z trzech polskich przedsiębiorstw z dumą reprezentowała całą polską branżę hydro.

13Stoisko Enerko Energy, Źródło: Instytut OZE

Uczestnictwo w branżowych wydarzeniach  to niecodzienna okazja do  prezentacji naszych produktów i usług, poznawania opinii klientów oraz nawiązywania współpracy z kontrahentami, a także szansa, by pozyskać nowych klientów czy zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku.